• Harta Site
  • Articole

  • Apasa aici pentru a accesa Forumulle!

     Cauta in:
     
     

    Google
    Web www.soothe.ca

    CandiGONE Cleansing Kit


    Pret: $29.89

    Introduceti adresa de e-mail pentru a va abona la stirile noastre lunare

    Apasa butonul de jos pentru a anunta un prieten despre site-ul nostru

     

     

     



    Cu drag Dlui Col.(R) Alexandru Bocunovschi



    Un pahar cu vin pe zi poate intarzia dementa

    Toate persoanele incep sa uite pe masura inaintarii in varsta, dar inrautatirea pierderii de memorie poate fi un semn de instalare a dementei. Acesta este o bola degenerativa, o pierdere a aptitunilor mentale care afecteaza viata cotidiana a persoanei in cauza.

    Dementa poate provoca probleme ale memoriei, ale gandirii si a capacitatii de abstractizare (functiile cognitive). De regula boala se inrautateste cu timpul, dar in mod diferit, de la o persoana la alta. Probabilitatea de aparitie a dementei creste odata cu varsta, dar nu toti oamenii fac dementa. Totusi, in jurul varstei de 85 de ani, aproximativ 35 de persoane din 100 au dementa.

    Conform unui studiu publicat revista Academiei Americane de Neurologie, la persoanele in virsta cu probleme usoare de memorie, consumarea unui pahar de vin pe zi, poate incetini instalarea dementei in proportie de 85% fata de persoanele care nu consuma de loc alcool.

    Studiul a fost efectuat recent in Italia pe o durata de 4 ani, pe un esantion reprezentativ de 1445 persoane, cu varsta intre 65 si 84 de ani, care prezentau probleme medii de memorie si ale functilor cognitive.

    "In timp ce multe studii au evaluat consumul de alcool si functia cognitiva la varstnici, acesta este primul studiu care evalueaza modul in care consumul de alcool afecteaza rata de progresie de dementei la aceasta categorie de varsta", au declarat autorii studiului, doctorii Vincenzo Solfrizzi si Francesco Panza, din Departamentul de Geriatrie de la Universitatea din Bari, Italia.

    "Mecanismul responsabil de faptul ca un consum scazut de alcool pare sa protejeze impotriva progresiei dementei nu este cunoscut. Cu toate acestea, este posibil ca dispunerea vaselor de sange in creier poate juca un rol asupra carora actiunea consumului de alcool, are un effect fericit impotriva dementei. Acest lucru ar sprijini si alte observatii potrivit carora consumarea a cantitati moderate de alcool poate proteja creierul de accidente vasculare cerebrale si dementa", spun autorii studiului.

    De subliniat este ca rezultatele unui studiu asemanator efectuat in Danemarca pe o perioada de 20 de ani arata in plus, ca in cazul consumului de bere rata de progresie a dementei creste de doua ori la persoanele care consuma chiar ocazional bere (o data pe luna) fata de cele care nu consuma de loc. Deci "adevaru-i doar in vin", cum spune vorba cantecului, insa observati ca e este vorba de un pahar pe zi!

    Multa sanatate!

    [comentarii]

    Dan Micu, D.Acupuncturist

    Soothe - Pain and Stress Management Clinic
    335 Sheppard Avenue East (Bayview & Sheppard);
    North York, ON, Canada
    www.soothe.ca
    Tel: 416-221-4991


    Data postarii pe Web: 20 decembrie 2009
    Un pahar cu vin pe zi poate intarzia dementa

    Articolul de fata nu reprezinta recomandari pentru tratament, sau pentru punerea unui diagnostic. In acest scop va rugam sa va adresati medicului Dumneavostra de familie sau a celui specialist. Fotografia este postata cu drepturi de Copyright



    Cuvinte cheie:dementa, pierderi de memorie, capacitati cognitive, vinul, berea, progresia dementei, vin versus bere, vinisor, ghirghiuliu



         





    Copyright© 2009    Policy     Disclaimer